Click here for Myspace Layouts

Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 8 Mei 2011

Awas dengan lambang PEACE !!





Simbol ini berasal dari simbol syaitan yang diamalkan semasa upacara keagamaan Yahudi. Simbol ini telah digunakan oleh Yasser Arafat (Bekas Presiden Palestin), Richard Nixon (Bekas Presiden amerika) dan Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika).


Yasser Arafat (Bekas Presiden Palestin)













                      














  Richard Nixon (Bekas Presiden amerika)      
Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika)


Lambang kedamaian pada tangan sebenarnya simbol gerakan Illuminati.Tanda “v” mempunyai pelbagai sejarah. V (tanda tangan) adalah tanda huruf Roman yang bermaksud nombor 5 dan Adam Weishaupt menggunakan simbol ini dalam gerakan rahsianya iaitu Illuminati (pertubuhan Yahudi). Ahli-ahli Illuminati akan menggunakan simbol ini sebagai tanda “Law of Fives” (Hukum Lima).
Di dalam tulisan Yahudi, huruf V (Van) bermaksud ‘Nail’ (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia Syaitan yang digunakan dalam upacara penyembahan berhala. Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa itu adalah tanda kegemarannya. Anton Lavey, pengasas Church of Satan (Gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latar belakang mimbar upacara penyembahannya.Salah seorang penyelidik menegaskan, simbol PEACE adalah dari simbol kumpulan Yahudi yang anti Kristian (antiChrist). Mereka mengambil salib kristian dan mematahkannnya ke atas dan menerbalikkannya ke bawah. Tanda 3 palang yang menghala ke bawah membawa maksud ; Past (Palang kanan), Present (Palang tengah) dan Future (Palang kiri)




“Law of Fives” (Hukum Lima)




  Salib yang diterbalikan




Gambar di bawah adalah simbol yang telah diubahsuai dan digunakan sekarang, gambar paling bawah adalah cabang asal 3 rukun gerakan syaitan atau kedamaian oleh syaitan dan gambar sebelah kiri adalah logo asal kumpulan Gereja Syaitan. .




------> Oleh yang demikian, wahai remaja2 Islam, ingatlah beberapa perkara seperti berikut :
1. Tanda V yang sentiasa anda buat itu adalah tanda agama yahudi. Berhentikan dari sekarang, kerana tuhan kita dan nabi kita tidak merestuinya.
2. Kalau dahulu anda melakukannya, kesalahan anda adalah tidak disengajakan, Pada waktu itu, anda tidak tahu atau terlepas pandang dari kebenaran sebenar. Anda dimaafkan untuk itu. Tetapi sekarang anda sudah tahu. Jangan lagi melakukannya.
3. Panjang2kanlah pendedahan ini kepada rakan2 anda di luar sana yang tidak mengetahui perkara ini. Jangan biarkan mereka bergelumang dengan simbol V yang kotor dan penuh keyahudian ini.
4. Jangan sekali2 anda redha dengan perlakuan V ini di depan mata anda. Kalau berkuasa, anda ubahlah dia kepada perlakuan islamik. Berilah nasihat kepada saudara2 kita yang tidak tahu. Sekurang2nya kamu berdoalah untuk mereka. Semoga kamu dan mereka sentiasa mendapat taufik dan hidayat dari Tuhan.
Yahudi sentiasa membelit kita dengan pelbagai fahaman, simbol dan corak kehidupan yang menyebabkan kita terpinggir dari agama kita sendiri. Jauhilah mereka. Jauhiah orang2 kafir. Jauhilah apa sahaja kata2 mereka. Mulut mereka berisi kejahatan. Hati mereka juga berisi kejahatan. Tidak ada jalan selamat di samping mereka.


Sumber: Facebook

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak join?? Nak duit?? Cuma klik di bawah.. Jangan Tunggu lama-lama...